دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3086 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰ |
۰
1
ارسال به دوستان
پ

نتفلیکس پروژه ساخت فصل جدید سریال معروف “ونزدی” را با حضور جنا اورتگا، استیو بوشمی و دیگر بازیگران محبوب این مجموعه در کشور ایرلند آغاز کرده است. این اقدام پس از استقبال گسترده از فصل نخست این سریال ترسناک-کمدی صورت می‌گیرد. طبق اعلام رسمی، فیلمبرداری فصل دوم “ونزدی” با بازگشت ستارگانی چون جنا اورتگا در […]

نتفلیکس پروژه ساخت فصل جدید سریال معروف “ونزدی” را با حضور جنا اورتگا، استیو بوشمی و دیگر بازیگران محبوب این مجموعه در کشور ایرلند آغاز کرده است. این اقدام پس از استقبال گسترده از فصل نخست این سریال ترسناک-کمدی صورت می‌گیرد.

طبق اعلام رسمی، فیلمبرداری فصل دوم “ونزدی” با بازگشت ستارگانی چون جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز، استیو بوشمی، اما مایرز، هانتر دوهان و دیگر چهره‌های شناخته شده در حال انجام است. علاوه بر آن، بازیگران جدیدی نیز به این مجموعه اضافه شده‌اند.

اورتگا ۲۱ ساله که نقش اصلی را بازی می‌کند، درباره فصل جدید گفت: “شکنجه‌های بیشتری در انتظار شخصیت‌ها خواهد بود.” بازیگران مهمان این فصل نیز شامل جوآنا لاملی، تاندیو نیوتون، کریستوفر لوید (عمو فستر در فیلم ۱۹۹۱) و دیگران هستند.

مجریان برنامه “ال گوگ و مایلز میلار” ضمن ابراز هیجان از حضور کامل خانواده آدامز در آکادمی نوِرمور، حضور چهره‌های تازه را نیز غنیمت دانستند.

با توجه به محبوبیت زیاد فصل اول “ونزدی”، انتظار می‌رود این مجموعه در فصل جدید نیز موفقیت قابل توجهی را تجربه کند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری خبرواقعی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید