دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 2992 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵ |
ارسال به دوستان
پ

از ابتدای معاملات روز شانزدهم اردیبهشت، قیمت دلار در بازار غیررسمی با یک کاهش ۱۰۰۰ تومانی روبرو شده است. در مرکز مبادله ارز و طلا  اسکناس دلار با قیمت ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان و در بخش حواله با قیمت ۴۱ هزار و ۴۹۱ تومان معامله شده است. همچنین، یورو با نرخ توافقی ۴۷ هزار […]

از ابتدای معاملات روز شانزدهم اردیبهشت، قیمت دلار در بازار غیررسمی با یک کاهش ۱۰۰۰ تومانی روبرو شده است. در مرکز مبادله ارز و طلا  اسکناس دلار با قیمت ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان و در بخش حواله با قیمت ۴۱ هزار و ۴۹۱ تومان معامله شده است. همچنین، یورو با نرخ توافقی ۴۷ هزار و ۸۴۴ تومان در صرافی‌ها معامله شده و اسکناس درهم امارات به ارزش ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان واقع شده است.

اطلاعات میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد که دلار آزاد توسط دلالان مقابل صرافی‌ها با قیمت ۵۹ هزار و ۷۵۰ تومان معامله می‌شود. در طی ماه گذشته، معاملات دلار در بازار غیررسمی نوساناتی را تجربه کرده است و در جریان معاملات امروز قیمت آن کاهش یافته است.

علاوه بر این، در بازار سکه، قیمت طرح قدیم سکه به ارزش ۳۷ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان با رشد ۶۳۵ هزار تومانی معامله شده است. همچنین، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۴۰ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان و حباب آن با کاهشی همراه بوده است. قیمت نیم سکه به نرخ ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ربع سکه به قیمت ۱۵ میلیون تومان معامله شده است. همچنین، هر سکه یک گرمی با قیمت ۶ میلیون و ۵۰۰ تومان واقع شده است.

در بازار طلا، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به ارزش ۳ میلیون و ۳۴۷ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۸ عیار به نرخ ۱۴ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان قیمت گذاری شده است. همچنین، نرخ طلای آ”کاهش قیمت دلار و سکه در بازار مبادلات ارزی: بررسی تغییرات قیمتی در میدان فردوسی”

با توجه به بررسی میدانی در بازار ارز در میدان فردوسی، از ابتدای معاملات روز ۱۶ اردیبهشت، قیمت دلار در بازار غیررسمی با یک کاهش ۱۰۰۰ تومانی مواجه شد. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مرکز مبادله ارز و طلا، قیمت دلار در بخش اسکناس بدون تغییر باقی ماند و به ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان رسید، در حالی که در بخش حواله، با قیمت ۴۱ هزار و ۴۹۱ تومان معامله شد. همچنین، قیمت یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی ۴۷ هزار و ۸۴۴ تومان معامله شد و ارزش اسکناس درهم امارات به ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

بررسی میدانی نشان می‌دهد که دلار آزاد توسط دلالان در مقابل صرافی‌ها با قیمت ۵۹ هزار و ۷۵۰ تومان معامله می‌شود. در طول یک ماه گذشته، بازار دلار در بازار غیررسمی نوساناتی را تجربه کرده است و در معاملات امروز، قیمت دلار کاهش یافته است.

در بازار سکه، سکه طرح قدیم با رشد ۶۳۵ هزار تومانی به قیمت ۳۷ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان معامله شد. همچنین، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش ۹۱۴ هزار تومانی به قیمت ۴۰ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافته است. قیمت نیم سکه به نرخ ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ربع سکه به قیمت ۱۵ میلیون تومان عرضه شد. همچنین، هر سکه یک گرمی با قیمت ۶ میلیون و ۵۰۰ تومان معامله شد.

در بازار طلا، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۳ میلیون و ۳۴۷ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱۴ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری خبرواقعی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید