دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3092 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۶ |
۰
3
ارسال به دوستان
پ

آغاز تصویربرداری فصل هفتم سریال پرطرفدار پایتخت تولید فصل جدید یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های طنز تلویزیونی کشور با عنوان “پایتخت ۷” در تهران کلید خورد. پس از موفقیت فصول گذشته سریال پربیننده “پایتخت”، عوامل این مجموعه تصمیم گرفتند تا فصل هفتم آن را نیز تولید کنند. سیدضیاءالدین دری کارگردان خوش‌نام و با سابقه این مجموعه، […]

آغاز تصویربرداری فصل هفتم سریال پرطرفدار پایتخت

تولید فصل جدید یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های طنز تلویزیونی کشور با عنوان “پایتخت ۷” در تهران کلید خورد.

پس از موفقیت فصول گذشته سریال پربیننده “پایتخت”، عوامل این مجموعه تصمیم گرفتند تا فصل هفتم آن را نیز تولید کنند. سیدضیاءالدین دری کارگردان خوش‌نام و با سابقه این مجموعه، بار دیگر هدایت گروه تولید را بر عهده دارد.

اکثر چهره‌های محبوب و بازیگران اصلی مانند محسن تنابنده، حمید لولایی، مهران رجبی، پریناز ایزدیار، مینا ساداتی و… در کنار عوامل پشت دوربین همچون نویسنده‌ها و فیلمبردار بازمی‌گردند.

تصویربرداری پایتخت ۷ این روزها در لوکیشن‌های مختلف شهر تهران در جریان است و گروه در تلاش هستند تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان، بخش عمده‌ای از فیلمبرداری را پشت سر بگذارند.

جزئیات داستان و زمان دقیق پخش هنوز از سوی سازندگان اعلام نشده است. اما طبق روال فصول گذشته، انتظار می‌رود پایتخت ۷ نیز در ایام نوروز سال آینده از شبکه‌های سیما پخش شود.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری خبرواقعی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید